Usługa doradcza w zakresie zarządzania jakością

Cel usługi:

dostosowanie oferty podmiotu do potrzeb rynku w zakresie zarządzania jakością.

Metody doradcze:

  1. a) zidentyfikowanie potrzeb po stronie IOB i zaproponowanie sposobu jej zaspokojenia przez usługodawcę,
  2. b) dostosowanie sposobu świadczenia usługi do indywidulanych potrzeb IOB,
  3. c) zaangażowanie IOB i usługodawcy w powyższy proces,
  4. d) wykorzystanie specjalistycznej wiedzy eksperckiej niezbędnej do uzyskania efektu rozwoju, poprzez bezpośrednie zaangażowanie osób o odpowiednich kompetencjach.

Pomoce naukowe:

Bazy danych oraz inne dostępne źródła informacji (m. in. BUR, ISAP, COIE, EUR-Lex, portale branżowe, itp.)

Przebieg doradztwa:

  1. Współczesne systemy zarządzania: jakość, bezpieczeństwo, ryzyko.
  2. Standardy i zasady.
  3. Analiza potrzeb wdrażania systemu jakości.
  4. Modele zarządzania jakością – na przykładzie modeli Andrzeja Blikle:
  • Styl czerwony
  • Styl bursztyn
  • Styl oranż
  • Styl zieleń
  • Styl turkus
  1. Opracowanie wdrażania wybranego stylu zarządzania.

Kliknij w przycisk obok i pobierz Cennik Usług Ośrodka Innowacji